......................nasıl sipariş verebilirim..................

hoşgeldiniz :)
beğendiğiniz ürünü sipariş vermek için bana mail yoluyla ulaşabilirsiniz.
 
 
sizden ricam :) siparişlerinizi son ana bırakmamanız.ürünler size özel olarak üretildiği için,her ürünün ayrı bir hazırlama süresi var.
 
siparişleriniz için her türlü sorunuzu bana iletebilirsiniz.mesela bebeğimin ismi özge,mor istiyorum,şu tarihte elimde olmasını istiyorum,süslemede şu modelleri istiyorum gibi:)
 
gönderimi ptt kargo ile  yapıyorum.kargo ücretini siz ödüyorsunuz.siparişinize karşılıklı onay verdikten sonra,banka hesap numaramı veriyorum.siz havaleyi yapınca  dekont veya ödemeyi yaptım diye mail atıyorsunuz.ben ürünü hazırlıyorum ve kargoluyorum.kargo takip numarasını size bildiriyorum.ödemesi yapılmamış siparişi maalesef sıra varsa yazamıyorum,sıra yoksada yapmaya başlamıyorum.
 
ürünlerimi titizlikle,özenerek ve sevgiyle:) hazırlıyorum.memnuniyetiniz benim için gerçekten önemli:)
 
ziyaretiniz için teşekkür ederim.
kısmette varsa görüşürüz:)